Waarmee kunnen we je helpen?

Schade?


Zo dien je een claim in

Heb je een verzekering van Hiscox en wil je schade melden? Volg onderstaande stappen om te zien welke optie het beste bij jou past:

Heb je een cyberincident? 
Bel dan zo snel mogelijk naar  +31 (0)20 517 0700. Ons Incident Response-alarmnummer is 24/7 bereikbaar.

Loopt je verzekering via een adviseur? 
Neem dan contact op met je adviseur voor verdere instructies.

Wil je online je schade melden? 
Snel, efficiënt en overzichtelijk je schade melden via onze digitale tool.

Wil je liever bellen of mailen?
Neem dan contact op via +31 (0)20 517 0700 of stuur een e-mail naar [email protected] Gebruik het schadeaangifteformulier hieronder alleen als je ervoor kiest om te bellen of te mailen en later de documenten opstuurt.

Voor een particuliere verzekering hebben we deze documenten nodig: 

Voor een zakelijke verzekering hebben we deze documenten nodig:

Je schadeclaim wordt vastgelegd in de CIS-databank. Deze registratie gebeurt zodra jij - of iemand anders - een schade meldt waarbij verzekeringsdekking wordt gevraagd. Ook als er uiteindelijk geen uitkering komt of er wordt besloten om de schade zelf te betalen, wordt dit geregistreerd. Het maakt dus niet uit wie aansprakelijk is, of de schade binnen je polisvoorwaarden valt of onder het eigen risico blijft. 

Verzekeraars gebruiken de informatie uit de CIS-databank om verzekeringsaanvragen te beoordelen en schadeclaims te behandelen. Vragen over? Neem dan contact met ons op via +31 (0)20 517 0700 of mail naar [email protected]. We helpen je graag verder.