Heb je een verzekering van Hiscox en wil je schade melden? Volg onderstaande stappen om te zien welke optie het beste bij jou past:
Heb je een cyberincident?
Bel dan zo snel mogelijk naar +31 (0)20 517 0700. Ons Incident Response-alarmnummer is 24/7 bereikbaar.
Loopt je verzekering via een adviseur?
Neem dan contact op met je adviseur voor verdere instructies.
Wil je online je schade melden?
Snel, efficiënt en overzichtelijk je schade melden via onze digitale tool.
Wil je liever bellen of mailen?
Neem dan contact op via +31 (0)20 517 0700 of stuur een e-mail naar [email protected] Gebruik het schadeaangifteformulier hieronder alleen als je ervoor kiest om te bellen of te mailen en later de documenten opstuurt.
Voor een particuliere verzekering hebben we deze documenten nodig:
- Dit schadeaangifteformulier, volledig ingevuld en ondertekend.
- Foto's van de schade (en – indien van toepassing – ook van de oorzaak)
- Offertes of facturen.
Voor een zakelijke verzekering hebben we deze documenten nodig:
- Dit schadeaangifteformulier, volledig ingevuld en ondertekend.
- Je polisnummer en naam
- Aansprakelijkstelling
- Je standpunt in de zaak (en overeenkomst van de opdracht plus – indien van toepassing - de algemene voorwaarden)