Waarmee kunnen we u helpen?

Klachten en feedback


Wij horen graag van u.

Hebt u een klacht of feedback?

 

Bent u ontevreden of hebt u een klacht over onze verzekeringen of dienstverlening? Dan willen wij dit graag van u horen. Op deze wijze kunnen wij u helpen en onze producten en services verbeteren. Het is voor ons erg belangrijk dat u tevreden bent, en willen u op de juiste wijze helpen.

U kunt uw klacht als volgt melden:

- via het onderstaande contactformulier, of;
- door een e-mail te sturen naar [email protected] of;
- per brief naar:

Hiscox Nederland
T.a.v. Klachtencoördinator Hiscox
Postbus 87033
1080 JA Amsterdam

Na ontvangst van uw klacht zullen wij die direct in behandeling nemen. Wij beantwoorden uw klacht binnen twee weken of sturen u een voortgangsbericht met een nieuwe datum.

 

Omschrijf hier uw klacht, opmerking, suggestie of andere feedback.

Door op de knop 'Versturen' te drukken, stemt u ermee in dat Hiscox de door u verstrekte persoonsgegevens verwerkt om contact met u op te nemen. Meer informatie vindt u in onze Privacyverklaring.

Als u niet tevreden bent met het resultaat van onze klachtbehandeling, dan kunt u (mogelijk) een klacht indienen bij de volgende geschilleninstanties:

  • Nederlandse Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) - www.kifid.nl
    Let op: alleen voor consumenten; de indientermijn bij Kifid is drie maanden na onze definitieve reactie op uw klacht.
  • Luxemburgse Ombudsman voor verzekeringen (ACA) - www.acac.lu
  • Europese Online Dispute Resolution platform (ODR) - www.ec.europa.eu/consumers/odr
    Let op: alleen als u als consument uw verzekering online bij ons hebt afgesloten.

Voor meer informatie over de te volgen procedure en de daaraan gestelde eisen verwijzen wij u naar de website van de betreffende geschilleninstanties.
 
Als u geen gebruik wilt of kunt maken van een geschilleninstantie, dan kunt u uw klacht ook voorleggen aan een bevoegde Nederlandse rechter.