We werken thuis

In ons vakgebied is samenwerken een belangrijk element. Zo maken wij afspraken, mailen en bellen wij met elkaar. Dit doen we gewoon en automatisch. Maar deze 'normale' omstandigheden zijn door het coronavirus veranderd. Handen geven kan niet meer, afspraken waar mensen elkaar ontmoeten worden afgeraden. We zijn van één gezamenlijk kantoor overgegaan naar ontelbare thuiskantoren. Graag vertellen we u in deze e-mail hoe wij in deze ongekende periode met u willen samenwerken.
 
Hiscox doet er alles aan om de service op het niveau te houden dat u van ons kent. De gezondheid van onze klanten en medewerkers staat op nummer 1. Daarom verandert de samenwerking met collega's en relaties. We hebben met succes getest of onze systemen een volledige vorm van thuiswerken aan kunnen. Deze test eindigde positief en daarom werken al onze medewerkers op dit moment uitsluitend vanuit huis.
 
Ook vanuit huis is Hiscox gewoon open
Ook vanuit huis doen onze medewerkers er alles aan om u zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn. Soms duurt het iets langer voordat er een telefoon wordt opgenomen. Of u hoort kinderen of huisdieren op de achtergrond. Niet iedereen heeft immers een eigen werkkamer. Maar wij zijn hoe dan ook bereikbaar via telefoon, mail, app en meestal ook Webex. Vanuit huis behandelen wij offertes, claims, aanvragen en wijzigingen zoals u van ons mag verwachten. Wij staan ook nu geheel voor u klaar met de verschillende verzekeringsoplossingen van Hiscox.
 
Risk Surveys bij particulieren
Onze Risk Survey-service draait om een afspraak bij particulieren thuis, zodat we samen met hen kijken naar risico's, beveiliging en verzekerde bedragen. Deze service kunnen we op dit moment niet meer verlenen. Bestaande afspraken worden daarom geannuleerd. We informeren u en uw adviseur de komende dagen hierover, per e-mail of telefoon. Hebt u nieuwe aanvragen? Die kunt u op de bekende manier indienen. Zodra de service wordt hervat, nemen we contact op om de geannuleerde en nieuwe surveys in te plannen.
 
Polissen worden nu digitaal verstuurd
We verstrekken polissen tot nader order uitsluitend digitaal. Door het thuiswerken kunnen we ze namelijk niet per post verzenden. De werkwijze is nu als volgt. Alle documenten, zoals polissen, wijzigingen, royementen en prolongaties, worden vanaf nu verstrekt als bijlage in een e-mail. We maken geen onderscheid tussen agent-incasso (waarbij de adviseur de premie incasseert) en maatschappij-incasso (waarbij Hiscox de premie incasseert). Bij maatschappij-incasso krijgt de adviseur documenten die gericht zijn aan de verzekeringnemer. We vragen hem om die door te sturen naar de klant. Bij agent-incasso is de kans groot dat de adviseur de documenten al per e-mail kreeg. Dan verandert er dus niets. Kreeg u ze voorheen per post? Dan is het mogelijk dat u ze nu per e-mail krijgt. Neem voor vragen even contact op met uw adviseur.
 
Betalingen
Hiscox denkt graag met u mee. Kan een klant door de huidige situatie de premie moeilijk of niet betalen? Neem dan contact op met uw adviseur of met ons. Wij bepalen per situatie wat de mogelijkheden zijn en zoeken samen naar een oplossing.
 
We wensen u veel sterkte met de situatie. Hebt u nog vragen? Vraag uw adviseur of neem contact met ons op. We helpen u graag verder.