Gratis jaarabonnement See All This

In samenwerking met het RKD, het Nederlands Instituut voor Kunstgeschiedenis, biedt Hiscox nieuwe polishouders een gratis jaarabonnement aan op See All This. Dit unieke kunstmagazine voert de lezer vier keer per jaar langs de schatkamers van de beste musea in Nederland en daarbuiten. See All This verrast met artikelen over oude en hedendaagse kunst, fotografie, film, literatuur, mode, eten en reizen. Daarmee is het magazine één groot museum waarin je kunt gaan en staan waar en wanneer je wilt.

“De samenwerking met Hiscox is eigenlijk heel logisch”, zegt marketingmanager Alexandra van der Loo van See All This. “We delen de liefde voor kunst én hanteren beide een hoge kwaliteitsstandaard. Hiscox vertaalt dat in bijzondere verzekeringsoplossingen voor verzamelaars en liefhebbers, See All This in een prachtig magazine en meer. Via onze nieuwsbrief, social media alerts en bijzondere evenementen willen we inspireren en een gemeenschap bouwen voor cultuurliefhebbers.”

Door middel van de collecties en tentoonstellingen van de mooiste musea en galeries van Nederland onderstreept See All This het verbindend vermogen van kunst. Alexandra: “Tenslotte is scheppingskracht – naast het vermogen om lief te hebben – het grootste, meest hoopvolle talent dat de mensheid kent. Kunst beweegt mensen, het geeft inzicht en hoop. En door musea, galeries en kunstenaars te ondersteunen, betrekt See All This haar lezers bij die inspirerende wereld. Om dit extra kracht bij te zetten, werken wij samen met bekende auteurs en fotografen, onder wie Jasper Krabbé, Hans den Hartog Jager, Robbert Ammerlaan, Viviane Sassen, Robin de Puy en Erwin Olaf.”

Verbindende rol

Het RKD, een businesspartner met wie Hiscox al langer is verbonden, heeft een bijzondere rol gespeeld bij de totstandkoming van het magazine, vertel Alexandra. “Onze founding editor, Nicole Ex, had na het eerdere succes van Hollands Diep het plan om opnieuw een magazine uit te geven. In de oriënterende fase kwam zij in gesprek met Chris Stolwijk, de directeur van het RKD. Die zei: ‘Je moet er een magazine voor alle mooie musea in Nederland van maken.’ En zo geschiedde…”

Inmiddels zijn er veertig musea en meer dan twintig galeries aangesloten bij See All This. “Daar zijn we trots op, omdat het naadloos aansluit bij de oorspronkelijke gedachte om die verbindende rol te spelen in het Nederlandse cultuurlandschap. En het mes snijdt natuurlijk aan twee kanten: door met meer partijen samen te werken, ontwikkelen wij een prachtig netwerk van experts én distributiepunten.”

Verrassende invalshoek

In de redactionele kolommen zoekt See All This de verdieping, maar wil het niet te wetenschappelijk-kunsthistorisch zijn. “Het is tenslotte geen vakblad, maar een magazine voor cultuurliefhebbers”, aldus Alexandra. “Dat betekent dat veel artikelen vanuit een verrassende invalshoek zijn geschreven. Het magazine kent een opbouw in drieën, waarbij het eerste deel de agenda is (See), de langere artikelen het hart vormen (All) en de laatste katernen aan rubrieken zijn gewijd (This).”

See All This geeft tevens een wekelijkse digitale nieuwsbrief uit. Deze verschijnt afwisselend op zondag- en vrijdagochtend. Zie de website voor meer informatie.

Gratis voor nieuwe polishouders Huis & Kunst en Fine Art

Het aanbod voor een gratis jaarabonnement op See All This geldt voor nieuwe polishouders van Hiscox’ Huis & Kunst- en Fine Art-verzekeringen, die deze vanaf april 2017 hebben afgesloten en een premie betalen van € 400 of meer. Wilt u meer weten? Neem dan contact op met Bianca Kraft, telefoon: 020-517 07 02 of e-mail: bianca.kraft@hiscox.com.