Exclusieve services voor Hiscox-relaties: Pearlcard

De Pearlcard by Hiscox geeft toegang tot exclusieve services op het gebied van onder meer Lifestyle en Travel Service, maar ook tot zakelijke en medische dienstverlening. Iedereen die particulier is verzekerd bij Hiscox, krijgt de Pearlcard by Hiscox het eerste jaar gratis.

Merlin Melles, oprichter van en drijvende kracht achter Pearlcard, heeft de servicekaart op 15 februari in het Haagse Louwman Museum geïntroduceerd. “De Pearlcard verleent toegang tot vele exclusieve services en biedt uiteenlopende privileges, zowel zakelijk als privé”, vertelt ze. “Ons primaire doel is om unieke services aan te bieden en dromen te verwezenlijken.”

Uniek instrument voor relatiebeheer
“Minstens zo belangrijk is dat we alles tot in de puntjes verzorgen, omdat we weten dat tijd vaak het schaarse goed is. En omdat onze Preferred Partners via ons netwerk met elkaar zijn verbonden, kunnen we dat veel gedetailleerder doen dan anderen. Onze overeenkomst met verzekeraars en adviseurs is dat we onze Pearlcard-leden ontzorgen. Daardoor is de Pearlcard een uitzonderlijk instrument voor relatiebeheer.”

“Voor de adviseurs met wie Hiscox samenwerkt, is dit een unieke kans om zichzelf te onderscheiden”, vult  Jeroen Opstelten, manager Art & Private Client van Hiscox, aan. “Door de exclusieve services die zij hun relaties met de Pearlcard by Hiscox bieden, onderschrijven zij de toegevoegde waarde van henzelf en die van Hiscox. De klant ervaart het immers als iets dat door de adviseur wordt aangedragen en door Hiscox mogelijk wordt gemaakt.”

Trusted Advisors
Om de beste services te kunnen garanderen, werkt Pearlcard samen met een betrouwbare groep van partners. Dat zijn onder andere ticketorganisaties, nationale en internationale eventlocaties, musea, hotels, restaurants en reisorganisaties. Daarnaast heeft Pearlcard een uitgebreid netwerk van Trusted Advisors, waaronder accountants, notarissen en advocaten. “Leden kunnen eenvoudig gebruik maken van de diensten van bijvoorbeeld een jurist om hun situatie of een voorgenomen actie informeel te ijken. Deze service is laagdrempelig, omdat het intake-gesprek kosteloos is.”

Ook medische services
Uniek zijn de medische diensten die de Pearlcard biedt. “Als je te horen krijgt dat je ziek bent, wil je natuurlijk dat je door de beste artsen wordt behandeld”, aldus Merlin Melles. “Maar als je niet weet wie dé specialist is op het gebied van jouw kwaal, bepaalt de huisarts meestal naar wie je wordt doorverwezen. Pearlcard heeft een uitgebreid medisch netwerk en kent veel specialisten. Ook daarvan kunnen onze leden profiteren.”

Toch is er absoluut geen sprake van voorrang of een andere voorkeursbehandeling van Pearlcard-leden, benadrukt ze. “Vrijwel elke specialist heeft een wachttijd, het verschil is dat je met de Pearlcard direct bij de juiste specialist een afspraak maakt. Daarmee bieden wij dus de snelste weg naar de beste zorg.”

Aanbod voor Hiscox-verzekerden
De Pearlcard by Hiscox biedt alle diensten van de Navy Pearlcard. Verzekeringnemers van Hiscox krijgen de kaart het eerste jaar gratis. Wie daarna Pearlcard-lid wil blijven, betaalt voor het recht op al de exclusieve services slechts € 169,- per jaar (normaal tarief: € 489,-).

Wilt u meer weten over de Pearlcard? Neem dan contact op met Jeroen Opstelten, telefoon: +31 (0)20 - 517 07 00, e-mail: jeroen.opstelten@hiscox.com